گالری۷۷

فتوبلاگ علی اکبر سوهانی ،دوربین:Nikon D70s-Coolpix s500

گالری۷۷

فتوبلاگ علی اکبر سوهانی ،دوربین:Nikon D70s-Coolpix s500

گزارش مصور سیزده بدر۸۷

سیزده بدر امسال هم اومد و به خاطره ها سپرده شد.گزارش مصوری در بضاعت خودم تهیه کردم که امیدوارم  براتون مفید فایده باشه.

۱.پدر بزرگ همراه نوه خود وسایل مربوط را میارن

۲.هیزم جمع کردن برای بچه ها دوست داشتنیه

۳.پدربزرگا و مادربزرگا یاد قدیما میفتن

۴.وسطی بازی کردن توی سیزده بدر انگار یه رسم شده

۵.به نظر شما این مادر وپسر چه قول وقراری باهم میذارن تو این روز؟

۶.همه چی  خوبه وخونواده کنارهمن،ولی انگار پدر نگرانه که نکنه هوا خرابشه.

۷.اما این بار برعکس خیلی وقتا که پیشبینی هواشناسی درست نیست......

۸.مردم زود باروبندیلو جمع میکنند تا برن

۹.بارون فقط چند دقیقه بارید ولی اولین باران۸۷ خیلی باطراوت بود.

اینم از سیزده بدر امسال.به من که خوش گذشت.ایشالا که به شما هم خوش گذشته باشه.

 

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام
خدا روشکر که بهت خوش گذشته انشاا... همیشه خوش باشی

سلام و نخسته
نظر لطفتونه....
امیدوام این خوشی تا پایان سال بمونه..
ممنون از حضور گرمتون خوشحال شدم
شاد باشی

کسی منو دوست نداره 1387,01,14 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام
ممنونم که بهم سرزدی
درست میگین اسمش بهش نمیاد ولی..................
همیشه شاد باشی

صفا 1387,01,15 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام وبلاک جالبی دارید تقریبا هر روز بهش سر میزنم ولی خیلی دوست دارم بدونم که شما حقدر وقت دارید که تقریبا برای هر روز یک عکسو یک موضوع دارید بهتون تبریک میکم تلاشتون قابل تحسینه موفق باشید

نیک خو 1387,01,17 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.nikkhoo.blogfa.com

سلام علی اکبر جون منو یادتون هستش توی چاهکوه؟ من اومده بودم استقبال علی؟ شما کدوم یکی بودید؟ ( شوخی )
اخه توی ارشیو ماه بهمن ماه وبلاگم برید عکسی از چاهکوه زدم موقعی که اومده بودید . خوشحال شدم منو لینک کردید راستی عکس های سیزده بدر خیلی خیلی زیبا بود دوست عزیز

مجید 1387,01,28 ساعت 12:27 ب.ظ

یه پیشنهاد دارم!توی توضیحات عکست location عکس رو هم بنویس!
مثلا : سیزده به در چال باغ!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد