گالری۷۷

فتوبلاگ علی اکبر سوهانی ،دوربین:Nikon D70s-Coolpix s500

گالری۷۷

فتوبلاگ علی اکبر سوهانی ،دوربین:Nikon D70s-Coolpix s500

به پاکی باران

نظرات 4 + ارسال نظر
hamid 1387,09,03 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.freefoxs.blogsky.com

برای دانلود آهنگ های بسیار زیبای استاد محسن چاووشی به این وبلاگ مراجه فرمایید.......

مهناز 1387,09,03 ساعت 10:30 ب.ظ http://mahnaz79.persianblog.ir/

سلام
با اینکه از عکاسی سررشته ای ندارم ولی با دیدن عکساتون لذت می برم و یه حس خوب وشادی به من دست میده.
موفق باشین.

سلام دوست عزیز
منظور عکسو نفهمیدم

دستهای معصوم یه بچه که دودستی چترو گرفته وزیر چتر گم شده منو تحت تاثیر قرار داد.اسم عکسو هم از حسی که بهش پیدا کردم انتخاب کردم.
طبیعیه که بعضی وقتا آدم با یه عکس ارتباط برقرار نکنه.
شاید مشکل از منه که اهل توضیح و تفسیر زیاد نیستم.
به هر حال ببخشید.امیدوارم عکس های بعدی اینطوری نشه.

مهدی 1387,09,05 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام من خیلی از فوت و فن عکس سر در نمیارم چون تخصص اون رو ندارم اما از دیدین عکسهای شما لذت میبرم

سلام
من هم از دیدن نظرت خوشحال میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد