گالری۷۷

فتوبلاگ علی اکبر سوهانی ،دوربین:Nikon D70s-Coolpix s500

گالری۷۷

فتوبلاگ علی اکبر سوهانی ،دوربین:Nikon D70s-Coolpix s500

مرشد علی

صدای گرم و دلنشینش باعث شده جوون ترهای محل هم پای روضه هاش بشینن.عشق به امام حسین  توی حرفاش و روضه هاش موج میرنه.یجا یادمه که گفت :این کار عشقه،هرکی عاشق باشه توی این کار میمونه و گرنه یمدتی هست و بعدش....

وقتی یادمه که چه شبهای سرد و برفی از مسافتی طولانی و با پای پیاده میومد حسینیه تا شبهای جمعه(اونم فقط برای چند نفری که توی حسینیه بودند)روضه کربلا و امام حسین وابوالفضل رو بخونه میفهمم که واقعا این حرف رو ازته دل میزنه.



نظرات 3 + ارسال نظر
آمنه 1387,10,12 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.sehr.blogsky.com

سلام
خسته نباشید!!!
عکس از چهره رو دوست دارم!! این عکس هم که به خاطر موضوش دوست داشتنیه!
فقط احساس می کنم قسمت زیر لب یه مقداری بی کیفیت شده یا من.................؟!
به هر حال زیبا بود
تا بعد
بدرود

سلام
ممنون از نظرتون.
با یه عکس بهتر عوضش میکنم.

سلام
با تعدادی از دوستان تلاش میکنیم در زمینه ای خاص فعالیتی فرهنگی - اجتماعی انجام دهیم
ممنون میشم به وبلاگ من سر بزنید و زمینه فعالیت رابخوانید

سلام
دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد