گالری۷۷

فتوبلاگ علی اکبر سوهانی ،دوربین:Nikon D70s-Coolpix s500

گالری۷۷

فتوبلاگ علی اکبر سوهانی ،دوربین:Nikon D70s-Coolpix s500

jervira

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود 1387,01,07 ساعت 12:07 ق.ظ http://minos.blogsky.com

با سلام و عرض خسته نباشید .
وبلاگت جالبه – یکی از بهترین و باحالترین وبلاگ هایی که دیدم همین وبلاگه .
الان دارم ازش به عنوان صفحه ی خانگی خودم استفاده میکنم !
منم یه وبلاگ دارم ولی اعتراف میکنم که به خوبی وبلاگ تو نیست !!!
فقط از یه چیز تعجب میکنم !!! همه ی کسانی که وبلاگ بزرگی دارن ( مثل تو ) رو به در آمد اینترنتی آوردن . ولی تو ... !
راستش ، فکر کردم شاید نمیدونی !!!
ولی به هر حال چون وبلاگت خیلی به دردم خورد والان دارم ازش به عنوان صفحه ی خانگی استفاده میکنم میخوام دینم رو بهت ادا کنم و بهت یاد بدم .
با این بازدیدی که تو داری میتونی ماهانه تا سقف 70 هزار تومان و حتی بیشتر هم بگیری .
به هر حال اگه خواستی بیا به وبلاگم و یه نظری بده که میخوای این کار رو بکنی منم وقتی دیدم که میخوای ، راهش رو به طور کامل توی نظرات وبلاگت مینویسم .
یادت باشه که توی این کار هیچ چی خرج نمیکنی و به امتحانش می ارزه .
من چون بازدید آنچنانی مثل وبلاگ تو ندارم ماهیانه تا حدود 30 هزار تومان در می آورم و هیچ کاری هم نمیکنم حتی بعضی وقت ها تا 2 ماه هم اصلا به اینترنت نرفتم ولی باز هم به حسابم حقوقم رو ریختن .
باز هم از وبلاگ بسیار خوبی که داری متشکرم دوست خوبم .
فقط باید زود زود آپش کنی تا ارزش صفحه ی خانگی من رو داشته باشه !!!نه ؟

بلوچی 1387,01,07 ساعت 08:11 ق.ظ http://www.parparook.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
عکس بالایی بسیار زیبا شده
موفق باشی دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد