گالری۷۷

فتوبلاگ علی اکبر سوهانی ،دوربین:Nikon D70s-Coolpix s500

گالری۷۷

فتوبلاگ علی اکبر سوهانی ،دوربین:Nikon D70s-Coolpix s500

نوید آرامش

در محله سوهانک شب های جمعه نماز مغرب وعشا در حسینیه برگزار میشه و من هم اگر وقت کنم و مسائل کاری اجازه بده سعی می کنم شرکت کنم. دیشب هم به همینصورت بود و من هم در حسینیه سوهانک بودم تا اینکه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا گفتند که قراره یه آقائی که از یه موسسه ترک اعتیاد هست در مورد مسائل ترک اعتیاد صحبت کنه.اولش گفتم خوب مثل بقیه صحبت ها ست ،ولی نه ایندفعه خیلی فرق داشت. میگفت ما یه سری آدمی هستیم که خودمون معتاد به مواد مخدر بودیم ولی بعد از ترک کردن تصمیم به افتتاح این موسسه کردیم .این خیلی برام جالب بود که می گفت  ترک اعتیاد راحته ولی مسائل روانی بعدش باعث برگشت به سمت مواد مخدر میشه.می گفت قصد ما بیداری وجدان معتاد و آگاهی از ضرر و زیانی هست که در درجه اول به خود و سپس به خانواده و جامعه میزنه و...

من با دوربین کامپکتی که داشتم چند تا عکس ازش گرفتم.اولش خیلی صحبتاشو باور نمیکردم ولی وقتی از بچه ها به طور مستند راجع به کسانی که ترک کردند ومی شناختند شنیدم،باورم شد.

طی صحبتی که با این آقا انجام دادم و علاقه خودم قرار شد مطلبی گزارشی با عکس و کارت ویزیت این موسسه در وبلاگم قرار بدم.خیلی دوست دارم که نظرات شما را هم در مورد این موسسه بدونم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد