گالری۷۷

فتوبلاگ علی اکبر سوهانی ،دوربین:Nikon D70s-Coolpix s500

گالری۷۷

فتوبلاگ علی اکبر سوهانی ،دوربین:Nikon D70s-Coolpix s500

عکاس پنبه زن!

قلم خوب و رسای آقای شاهرودی در فصلنامهءعکاسی خلاق باعث شده خیلی از علاقمندان در جریان اتفاقات عکاسی در کشورمان قرار بگیرند.من هم بی مناسبت ندیدم با توجه به مطالبی که در شماره جدید ایشون نوشتند این عکس را که پارسال در یکی از تورهای این نشریه گرفتم با این عنوان در وبلاگم قرار بدم.

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی 1387,03,28 ساعت 02:49 ب.ظ http://mahdiphoto.blogsky.com/

سلام
پرتره زیبایی است
ولی به نظر ما هیچکس فقط با دوربین دست گرفتن عکاس نمیشود
و یه عکاس هم با دست گرفتن اون وسایل پنبه زن نمیشود

سلام
وای تور عکاسی
منم دلم می خواد
اگه امکان داشت به من هم خبر بدید.
من به دلیل ازدیاد کارم کمتر به وبلاگم سر می زنم
درسته من نیستم اما شما بیا باعث دل گرمی من میشه

سلام
جالب بود شاد باشید

سلام
عکس جالبی بوى

admin 1387,04,03 ساعت 11:55 ب.ظ http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد